czwartek, 1 listopada 2012

Prolog . ( Marzenia - każdy ma swoje )

... po tej okropnej sytuacji musiałam wejść na facebook'a . Pierwsze co zrobiłam to otworzyłam okno czatowe do Marty ( Marta to moja najlepsza przyjaciółka , przyjaźnimy się od ponad 10 lat ) .
- Hej kocie :* - zaczęłam . - ... rodzice wysyłają mnie na całe wakacje do ciotki do Londynu . Dowiedzieli sie o moim zachowaniu i o ocenach . - skończyłam zasmucona .
- Karola ile razy ci mówiłam , żebyś się uczyła . !
- Marta nie będe sie uczyć , rodzice i tak mają mnie w dupie !
- Nie mów tak ! To wszystko wina Pawła ! ( Paweł to mój chłopak od ponad 7 miesięcy , kochamy się , ale moje przyjaciółki za nim nie przepadaja ) - czułam , ze Marta jest zdenerwowana .
- Marta to nie prawda ... - nagle gdy chciałam pisać dalej Marta napisała , że musi lecieć ,  odpisałam jedym krótkim "Pa" Byłam na nią wściekła , na nią i na moich rodziców . Mam 17 lat i chyba moge już zacząć decydować trochę o sobie , a nie być na sznurku rodziców .


______________________________________________________________________________

A więc to jest prolog do mojego opowiadania pod tytułem " Marzenia - każdy ma swoje " . Prolog jest krótki , ale rozdziały dość długie . :P Dziekuje za 5 komentarzy pod " przywiataniem " <3 Dodam pierwszy rozdział gdy tutaj będzie 7 komentarzy . :P Podwyższam poprzeczke , ale dacie radę . Mój TT w razie pytań : @onekarolina . :) Mam nadzieję , że się podoba . :)

5 komentarzy:

  1. no ciekawe, ciekawe. czekam na dalszy ciag.

    a wbijesz do mnie? to nie opowiadanie. http://our-dreams-are-real.blogspot.com/‎

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ! I jest moje imię (Marta) ;D Zapowiada się ciekawie ♥ Zapraszam do mnie - > http://onethingopowiadanieo1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam sie z tymi wyzej.ciekawie sie zaczyna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie <3 pisz dalej! wpadniesz i skomentujesz? http://whatmakesyoubeautifuul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń